Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 12:10:39 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02177 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Sambu küla, 
Lehtmetsa // Manni // Oksa // Ristimäe // Vatseli (Elektri maakaabel, 
liitumispunkt) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Lehtmetsa liitumisprojekt - madalpinge 
maakaabli rajamine, liitumispunkti rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27288649>  (menetlus nr: 
478170), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MAIKE HEIDO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister